אוכל מוצק
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת השלושה חודשים יונקת בלבד מתי ואיך אני מתחילה אוכל מוצק? בתודה אילנה
על פי הוראות משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי, מומלץ להתחיל טעימות סביב 4-4.5 חודשים. קחי בחשבון מספר דברים חשובים: בגיל 4 חודשים יש חיסון בטיפת חלב, הייתי ממליצה שלא להתקיף הכל ביחד על המערכת החיסונית, לעשות את החיסון ולחכות לפחות שבועיים, ורק לאחר מכן להתחיל טעימות. בנוסף- טעימות מוגדרות בצורה הבאה: כל שלושה ארבעה ימים מחליפים ירק או פרי על פי העדפתך, כמות הטעימה היא בגודל של כפית עד 2 כפיות לכל היותר ביום!!! ולא יותר מזה. מטרת הטעימה היא חשיפה הדרגתית לאוכל מוצק ולא אכילה . היא לא באה במקום הנקה. לכן התכנון הוא שארוחת מוצקים לא תבוא לפני גיל 6 חודשים ועד אז הנקה מלאה. בהצלחה