מיקרולוט וסרזט בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני כבר 4 חודשים לאחר לידה ומניקה הנקה מלאה ב"ה. הרופאה נתנה לי גלולת סראזט ומאז שאני נוטלת את הגלולות הללו(כבר 3 חודשים רצוף)אני לא מפסיקה לדמם וזה קשה מאוד. דיברתי עם חברות והן אמרו לי שהן לוקחות מיקרולוט.. רציתי לדעת מה ההבדל בינהם ומה ממולץ יותר? (בעלון של סראזט מצויין לגבי הנקה ואילו בעלון של מיקרולוט לא מצויין שום דבר לגבי זה-האם זה גם טוב להנקה) תודה רבה
הי ממליצה בחום ליצור קשר עם מרכז טלפוני הנקרא הריופון בטלפון 08-9779309 ולשאול באופן ספציפי על נטילת תרופות והנקה. זה מרכז שמתמחה בנושא זה ויוכלו לספק לך תשובות לשאלות הללו ויותר. בהצלחה וגמר חתימה טובה
אני ממליצה לך לא להסתמך כעל גלולות הנקה, יעלותן פחותות פי 10 מגלולות רגילות אם את משתמשת בהן, השתמשי באמצעי נוסף