גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כולם ממליצים להניק, ולהניק, בביה"ח, בטיפת חלב, רופה הילדים, אירגונים לעידוד ההנקה. כאשר צריך לגמול את התינוק מההנקה אין מי שיעזור וייעץ לגמול את התינוק. כאשר האם (אשתי) מדווחת לרופה הילדים שהילד מתעורר 5 , 6 , פעמים בלילה לצורך יניקה ולא מפסיק לצרוח עד שיקבל את מבוקשו , רופה הילדים לא יודע מה להגיד ואיך לעזור. כאשר האם מדווחת לרופה הילדים שהיא כבר מתמותת ,אין מי שיעזור. כאשר האישה לא עובדת כתוצאה ישירה של התמקרותו של הילד ליניקה גם אף אחד לא עוזר. שיהיה בריא הילד כבר בן שנתיים ועדיין מתעורר מספר פעמים בלילה לצורך יניקה. אני מעוניין לקבל התייחסות לטענות אילו. תודה
אני מרגישה את התסכול שלך. הבעייה העיקרית היא שאין מדריכות הנקה שמשולבות בטיפול בקהילה בצורה זמינה לנשים מניקות ועוזרות לאימהות בדיוק בקשיים מסוג זה. לא כל רופא יודע , מסוגל או מתעניין בנושא הנקה בצורה שמסוגל לתת מענה לבעייה. אני ממליצה בחום להתייעץ עם מדריכה באזור מגוריכן. כשילד בן שתניים מתעורר הרבה פעמים בלילה להנקה זה לא סימן לבעיה רפואית או קושי בהנקה אלא בעיה בהרגלים. בהדרגה צריך לגמול אותו מהנקות לילה, וללמד אותו מיומנות של הרדמות עצמאית ללא תלות בשד של אימו. כדאי שאתה תיכנס לתמונה בלילה, ותעזור לול להרדם, ללא בקבוק או כל דבר אחר חוץ מסבלנות. אשמח לשמוע דעתך בהצלחה