הפסקת שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מאז שבני כבן3 שבועות אני שואבת עבורו חלב (הוא כעת בן חצי שנה, לא הסכים לינוק בשום אופן- עברנו יועצות הנקה והתרת לשון קשורה ולא עזר). אני שואבת כל כ-3.5-4 שעות בערך 180-200. המקפיא שלי מלא בשקיות שהקפאתי ועכשיו שהוא מתחיל לאכול מוצקים אני נאלצת להפסיק לשאוב (אין יותר מקום להקפיא..). כיצד אני יכולה להוריד את כמויות החלב? כל כמה שעות שאני לא שואבת זה ממש מציק לי ומרגישה הקלה כששואבת.. (בבוקר בכלל גדוש ו"חייבת" לשאוב..). טשמח להנחיה.. תודה מראש.
שלי בוקר טוב . אני ממש מעריצה אותך על האמץ וההשקעה , כל הכבוד. על מנת להוריד כמויות יצור חלב , יש לבצע זאת בהדרגה למנוע סיבוכים כגון דלקת בשד . עלייך לרוקן את השד עד לתחושת הקלה .ובהדרגה מדלגת על שאיבה . וכך בהדרגה כמות יצור החלב יורדת . בהצלחה