קמטים בגיל 15, מסיבות גנטיות.

דיון מתוך פורום  בוטוקס ומילוי קמטים

06/12/2019 | 15:49 | מאת: מתן

היי ד״ר. רציתי לשאול, האם יש מצבים בהם יכולים להתחיל קמטים קבועים לילד בגיל 15? מסיבות גנטיות ולא בהכרח מחשיפה לשמש. והאם ניתן למנוע קמטים כאשר הסיבה היא גנטית או רק לטפל בהם כמו בוטוקס וכולי? ומאיזה גיל ניתן להתחיל להזריק בוטוקס? תודה על התשובה.

לקריאה נוספת והעמקה

כעיקרון אפשר להתחיל טיפולים אסתטיים מוקדם ככ בחיים אבל אינני רואה סיבה למהר. במידה ובנך בן ה 15 מביע רצון והתעניינות במניעת קמטים אפשר להגיע ליעוץ במרפאה ועם זאת - למה למהר ?

11/12/2019 | 20:11 | מאת: מתן

היי תודה על תשובתך, אך עניתה לי רק על אחת מתוך השלוש. אשמח להתייחסותך לשאלות הבאות- האם יש מצבים בהם יכולים להתחיל קמטים קבועים לילד בגיל 15? מסיבות גנטיות ולא בהכרח מחשיפה לשמש. והאם ניתן למנוע קמטים כאשר הסיבה היא גנטית או רק לטפל בהם כמו בוטוקס וכולי?

שלום רב, הקמטים לא קבועים וניתנים למניעה עי טיפולים כמו הזרקת רעלן בוטולינום או בשילוב עם טיפולים אחרים. מוקדם בדכ להתחיל בגיל 15 משום שזה שלב בחיים בו העור ורקמות אחרות בפנים הן במצבם המיטבי מבחינות רבות. על הנטיה הגנטית האישית עדיין אין דרך להתגבר אך חשיפה חכמה לאור השמש והתחלת טיפולי מניעה בגיל צעיר - למשל בתחילת שנות העשרים בהחלט יועילו להצערת מראה הפנים ולדחיית צורך בטיפולים אגרסיביים יותר. בברכה, דר׳ ממלידר

מנהל פורום בוטוקס ומילוי קמטים