תופעות לוואי לאחר בוטוקס

דיון מתוך פורום  בוטוקס, מילוי קמטים

21/01/2019 | 23:18 | מאת: ליקה

שלום רב, ביום חמישי 17/1 בבוקר עברתי טיפול בו הוזרק לי בוטוקס לאזור המצח, צידי העיניים, כמו כן הוזרקה לי חומצה הילרונית לאזור המזולבייה ( צידי האף) ולעצמות הלחיים( סהכ 4 מזרקים של הילרונית). אציין כי הרופא הוא פלסטיקאי מוכר ובעל המלצות רבות. ביום ההזרקה חשתי אי נוחות במצח , תחושה רדומה ביחוד שאני מעלה את הגבות . אך יומיים אחרי ההזרקה התווספה לתחושת האי נוחות במצח גם כאבי ראש מציקים בראש למעלה ואי נוחות כללית בכל אזור הפנים והראש לעיתים התחושה כמו לאחר טיפול שיניים עשה הרדמה מתפוגגת. כאילו כל הראש תפוס וגם הצוואר מציק מעט. שוחחתי עם הרופא שאמר שאלו תופעות לוואי נורמלית. אני ממש חרדה . האם זה באמת נורמלי? אציין שמעולם לא הזרקתי בוטוקס אך לפני כשנה הזרקתי חומצה הילרונית מתחת לעיניים ולא היו כאלו תופעות. אודה על תשובתך והנחייתך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ליקה, הרגעי, אלו תופעות לוואי מוכרות בספרות לאחר הזרקת בוטוקס. פשוט צבר התופעות ועוצמתו כנראה לא מוסיף נחת. בדכ תופעות הלוואי חולפות תוך מספר ימים. ללא התערבות. אנא קבעי ביקורת עם הרופא שבחרת בו ושילמת לו. החלמה מהירה וקלה, דר׳ ממלידר אבי 077-81-81-087

22/01/2019 | 08:55 | מאת: ליקה

תודה רבה על תשובתך המהירה והמרגיעה❤️

מנהל פורום בוטוקס, מילוי קמטים