יתר לחץ דם

דיון מתוך פורום  רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)

13/05/2012 | 00:16 | מאת: יוסי

בבדיקת רופא התגלה אצלי לחץ דם 144/80 , הרופא אמר לי להגיע בעוד חודש שוב , האם ניתן במצב כזה להמשיך לצלול מכשירים וצלילה חופשית ,ואם לא האם ניתן לעשות לאחר טיפול ביתר לחץ הדם / כדורים או טיפול טבעי תזונה וספורט. כמו כן רציתי לשאול אותך האם אני יכול לבצע עצירות נשימה לפעמים אני עושה זאת עם ילדי בבריכה כאשר בד"כ בסוף התהליך אחרי שתי דקות אני מרגיש כאילו הדם לא מגיע לראש ומין לחץ כזה האם ניתן להמשיך בזה והאם ייתכן וחלילה גרמתי לעצמי נזק כשעשיתי זאת בעבר.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך יוסי, כללית, בדיקת לחץ דם אחת עדיין אינה מספקת לאבחנה כמי שסובל מ"לחץ דם גבוה". הרופא המטפל יבקשך לעשות רישום של לפחות פעמיים ביום של לחצי דם ובמשך לפחות שבוע, בהתאם לתוצאות ישקול האם אתה צריך לעבור בירור לגבי האפשרות שאכן אתה סובל מלחץ דם גבוה. באם כן, ניתן ברוב המקרים להמשיך בפעילות צלילה אך ורק עם לחץ דם מאוזן עם התרופות המתאימות, זאת כל מקרה לגופו, תרתי משמע. יש להבדק ולהתייעץ עם רופא מומחה רצוי פנימאי שהוא גם רופא צלילה שישיב ספציפית גם לשאלותיך הנוספות.

13/05/2012 | 13:57 | מאת: יוסי

האם התופעה של לחץ בראש לאחר דקה וחצי שתי דקות של עצירת נשימה מתאימה במצב נורמלי כאשר מרגישים שאין כבר אויר. ומה התחושה שהיא טבעית לאחר עצירת נשימה ממושכת.

מנהל פורום רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)