בלט דיסק L3-L4 וב L4-L5
דיון מתוך פורום כאבי גב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, המליצו לי על טיפול DISC FX? האם זו פרוצדורה ידועה? ניסיונית? מסוכנת? מוכחת? נחשבת ניתוח? אודה לעזרתך, מיכאל
הפרוצדורה מוכרת . ה FX הוא שם מסחרי של חברה אחת. יש אחרות. ממליץ שתתייעץ עם המנתח שהמליץ לך עליה תרגיש טוב
תבין מה שהכי הגיוני לטפול בבלט. ניתוח רק יזיק!! תראה פתרון מצויין www.gavback.co.il
בן-דוד שלי נפל על הגב לפני זמן מה וקיבל מכה חזקה מאוד, כשהלך לרופא הרופא כמובן אמר לו שה מקום מאוד רע ליפול עליו וכדי שילך לעשות צילום, לפי התמונה היה ניתן לראות ששתיים מהחוליות בעמוד השדרה שלו זזו שזה רע מאוד, אז הציעו לו לעשות לחכות זמן מה ואם המצב יחמיר אז צריך לעשות ניתוח ובינתיים שיקח כדורים נגד כאב (כי היה לו כואב לקום, לשבת וכדומה) כעבור זמן מה הרופאים בהחלט צדקו מצבו התחיל לבחמיר כשהלך לצילום נוסף נראה היה כי הדיסקים של החוליות שזזו התחילו לבלוט החוצה משגרם להם להוזיז חוליות נוספות, אחרי זה בן-דודי חיפש שיטות לעזרה (חוץ מניתוח) ומצא משהו שנקרא וואיטל ראייס VITAL RAYS, לחברה הזאת יש מיטת עיסוי תרמית שיש 5 שיטות מרפא עתיקות, והוא החליט לנסות אותה, בהתחלה היה לו כואב נורא אבל כעבור זמן שם לב כי הכאבים נעלמו הוא ניסה לא לקחת כדורים וראה כי היה לו כואב בהרבה פחות ממה שהיה, כולנו נדהמנו הוא לרופא לעשות צילום נוסף, והרופא אמר שזה בהחלט נס והחוליות שלו התחילו לחזור למקומם, המיטה ריפאה אותו יש להם אתר אינטרנט ולפחות שתי סניפים שאני יודע עליהם בפתח תקווה וברחובות הנה המספר שלהם 08-674-4390 מקווה שזה יעזור גם לך.