מה הסיכון, לא לטפל באספרגר, כאשר הבן אדם נורמטיבי
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לפי דעתך , בן אדם שהוא נורמטיבי בחברה ובעבודה, אלא שהוא לא מספיק גמיש, והוא אובחן עם אספרגר, האם יש בזה סיכון, אם לא מטפלים בזה, או האם אפשר לחיות עם זה עד 120. אני רוצה גם לציין, שיש לבן אדם הזה , לאישה זאת בן זוג, והם גם חיים בסדר, נורמלי. ואם יש בזה סיכון, מהו? תודה שירלי
לקריאה נוספת והעמקה
שירלי שלום, סיכון עלול להתבטא בשיפוט בינאישי לקוי הגורם להחלטות/תוצאות מזיקות לאדם וסביבתו. טיפול עשוי לשפר את התפקוד ואיכות החיים של האדם ומשפחתו, ובפרט את היכולת לקרוא בני אדם ומצבים מורכבים. בברכה, ד"ר איריס שגב.