נוירופידבק
דיון מתוך פורום אוטיזם, אספרגר PDD - בוגרים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שגב שלום, האם ידוע לך אם טיפול נוירופידבק יכול לעזור ולהחליף תרופות לבחורה עם אספרגר?
יעל שלום, טכנולוגיית הנוירופידבק עשויה להקל על חלק מהאנשים הסובלים מסימפטומים ספציפיים הנלווים, לעיתים, לספקטרום האוטיסטי, כגון: חרדה, דיכאון, קשיי קשב וריכוז ועוד. יחד עם זאת, כל מקרה הוא לגופו, וגם אם מורגשת הטבה בהיבטים כלשהם בתפקוד, יש לשקול בכובד ראש הפסקת תרופות ולהתייעץ לא רק עם המטפל בשיטת הנוירופידבק, אלא גם עם הפסיכיאטר העוקב אחר הטיפול התרופתי. כמו כן, חשוב לעשות תיאום ציפיות מציאותי באשר לתוצאות הטיפול בנוירופידבק. אני ממליצה לך לברר מראש מול המטפל בשיטת הנוירופידבק באילו תחומי תפקוד השיטה הוכיחה את יעילותה ובאילו תחומים אינה יכולה לחולל שינוי. בברכה, ד"ר איריס שגב.