לימודי יעוץ חינוכי
דיון מתוך פורום ייעוץ חינוכי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מאוד מתלבטת ומבולבלת... כבר תקופה ארוכה שמאוד רוצה להמשיך לתואר שני (בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות) ביעוץ חינוכי/הסבה לעבודה סוציאלית. אני שומעת לא מעט מאנשים כי תפקיד היועץ הוא בדר"כ לא משרה מלאה.. האם באמת מאוד קשה למצוא משרה מלאה ולהתפרנס בכבוד? בנוסף, אבקש לדעת מה נכון יותר, להתחיל עם התואר השני ובהמשך ללמוד הוראה או שעליי להתחיל דווקא בתעודת הוראה? אשמח לתשובה מהירה כי אני בטעות לא וצה לפספס עוד שנת לימודים בגלל חוסר החלטיות......... תודה (:
מאיה שלום, משרת היועצת החינוכית בנוי בחלקו על הוראה בכיתה. היקף המשרה תלוי בשעות שיש לבית הספר. ממליצה לך להתחיל עם תעודת הוראה ואז לעבור ללימודי היעוץ. בהצלחה