כאב גרון בבליעה
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב מזה כשבוע קצת יותר כאבי גרון בבליעה.לפני חודש היה לי התקררות/שפעת נזלת חום שיעול עם ליחה מרובה וכאבי גרון.לקחתי אנטיביוטיקה וזה עבר..לאחר כמה ימים שוב התקררות של המון אפצ'י והשיעול והליחה לא פסק. ומאז אני ממשיך עם ליחה ושיעול לא באותה תדירות אבל עדיין..וכאבי גרון בבליעה בצד שמאל של הגרון.הכאב כל היום ובעיקר בבוקר שאני קם. מה הסיבה אם ניתן להסביר?
לקריאה נוספת והעמקה
כדי להגיע לאבחנה צריך לבצע בדיקה אנדוסקופית בסיב אופטי במרפאה