חשש לדיכאון
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום, ילדתי לפני חודשיים, לידה ראשונה. מאז מצב הרוח שלי אינו יציב. בהתחלה הייתי בוכה המון, היה לי נורא קשה. לאחרונה אני מרגישה שיש שיפור, אבל עדיין יש ימים שאני מרגישה מועקה, בוכה, מתפקדת על אוטומט ובעיקר חולמת על לברוח לאנשהו. מרגישה לפעמים כאילו שאני מתאבלת על החיים הקודמים שאבדו, ואף שאלתי את עצמי מה היה לנו רע קודם... למרות שזה היה הריון מתוכנן ורצוי. מרגישה שאני מתנדנדת בין בסדר ללא בסדר. שאלון מצב רוח של טיפת חלב עמד על 10 נק' לפני חודש. לפני מספר ימים - 9 נק. מה עליי לעשות? למי לפנות? יש סיכוי לדיכאון או שזה נשמע נורמלי? תודה מראש
שלום רב, אני מצטערת על התגובה המאוחרת, פיספסתי את ההודעה הזו. אם המצב עדיין כך, יש לפנות בדחיפות לייעוץ פסכיאטרי. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל