מרכז
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 39 ילדתי בן בכור לפני כחודש וחצי הנני בדיכאון אחרי לידה אשמח מאוד להכיר נשים נוספות במצבי כך שנוכל לחלוק ולשתף יחדיו מצב קשה זה .....
מיכל שלום, אני מקווה שמצבך השתפר בנתיים, לעיתים הזמן עושה את שלו. אם את עדיין חשה דיכאון כדאי לפנות לייעוץ מקצועי. אם את תושבת תל אביב את יכולה לפנות לבריאות הנפש לאישה באיכילוב, קיימת מרפאה דומה גם בתל השומר. את מוזמנת גם להצטרף לקבוצה שאני מתחילה בימי שלישי ברמת השרון. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל