קבוצת תמיכה לנשים בדכאון בהריון או אחרי לידה
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני שבוע 23 להריון, סובלת מדיכאון בטוחה בזה. בעבר אובחנתי עם דכאון , טופלתי בתרופות. הפסקתי כדורים שנתיים לפני ההריון. מאוד קשה לי עכשיו. ולא אקח תרופות בהריון. הטיפול הפרטי מאוד מאוד מאוד יקר ולא יכולה לעמוד בו. האם קיימת קבוצת תמיכה ושיתוף לנשים בדכאון בהריון או לאחר לידה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, את יכולה לפנות לבריאות הנפש לאישה באיכילוב או למרפאת חווה בתל השומר. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל
עוברת אותו הדבר
חצי שנה אחרי לידה שנייה