מטופלת בדכאון במלך ההריון, מה יהיה אחרי ?
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בת34, בנטיה לדכאון ON OFF לאורך השנים, מטופלת כבר שנה באפקסור ומאוזנת מאוד. בחרתי בכוונה אפקסור כי ידעתי שאני מתכננת הריון ובדקתי עם המרכז לתרופות ואמרו שזה נבדק מחקרית וזה בטוח. האם הם צודקים - עד כמה שידוע לך? עכשיו אני בהריון שבוע 6, האם עדיףלנסות להפסיק לראות איך אני בלי ? האם לאור השינויים ההורמונליים הצפויים צריך לשקול להוריד/להגדיל מינון ? תודה מראש מיק
שלום רב, לצערי אני לא יכולה לענות על שאלות בנוגע לתרופות כיוון שאינני פסכיאטרית אולם אני יכולה להגיד שמנסיוני כאשר יש נטייה לדיכאונות, כדאי להמשיך ליטול תרופות במהלך ההריון או לפנות לטיפול פסיכולוגי בכדי להימנע מדיכאון בהריון שעלול גם להתפתח לדיכאון אחרי לידה. בברכה, ד"ר שרון בן-רפאל פסיכולוגית קלינית מומחית www.drsharon.co.il