האם אני אמא רעה?
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני חודש תינוקת ומאז קשה לי להתחבר עליה אני ביקורתית כלפיה אני חושבת שהיא מכוערת ושהאף שלה ענק את זה רומזים גם החברים אני מרגישה רע ובוכה רוב היום היא לא התינוקת שדמיינתי בתור אמא שלה אני אמורה לחשטב שהיא הכי יפה רע לי כלכך....
שלום רב, אינך אמא רעה, ביקורתיות כפי שאת מתארת נובעת כנראה מחוסר בטחון שלך וכדאי לפנות לפסיכולוג ולטפל בכך. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל