דכאון אחרי לידה-טיפול בחשמל
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי כאן עברה טיפול בדכאון אחרי לידה באמצעות חשמל? האם הטיפול מומלץ?ישנן תופעות לוואי? שאלה נוספת: מישהי מכירה טיפולים טבעיים כגון צמחים או משהו אחר? תודה......
שלום רב, טיפול בחשמל מתאים לדיכאון כבד שמביא לחוסר תפקוד מוחלט או למחשבות אובדניות רציניות. לרוב מציעים טיפול זה לאחר כמה נסיונות תרופתיים שלא צלחו והתוצאות שלו הן בדרך כלל טובות. תופעות הלוואי לרוב לזמן קצר אחרי הטיפול אולם ישנם מצבים בהם תופעות אלו ממשיכות לתקופה ארוכה. כדאי לשאול את הפסכיאטר לגבי תופעות לוואי. טיפול פסיכולוגי קצר מועד עוזר בדרך כלל לאחר 12-16 פגישות. הוא מתאים לטיפול בדיכאון קל- בינוני. לדיכאון כבד כדאי לשלב טיפול זה עם טיפול תרופתי. בברכה, ד?ר שרון בן רפאל
תודה רבה..