נטילת נותלת דרלין 10 מ"ג
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, כיום אני נותלת דרלין 10 מ"ג רק כאשר אני מרגישה שזה נחוץ לי להורדת סיפטומים של חרדה לפני אירועים ספציפיים כמו דיבור מול קהל, פרזנטציה וכו.... בממוצע יוצא לי לטול כדור דרלין פעם עד פעמיים בשבוע (כלומר סה"כ בשבוע 2 כדורים) כיום בעלי ואני מתחילים לנסות להכנס להריון ואני יודעת שדרלין הוא כדור חודר שילייה שלא רק משפיע על הדופק שלי אלא גם של העובר - האם יש כדור חלופי שאיננו חודר שיליה? והאם בכלל יש כדור הרגעה שמותר לקחת בהריון כאשר נחוץ ואינו מזיק לעובר? תודה רבה -שיר
שיר שלום, תפני את השאלה לאחד מהמכונים הטרטולוגיים במשרד הבריאות או בבתי החולים. הם נותנים מענה טלפוני. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל