איך אני יכול לדעת מה אני?

דיון מתוך פורום  משפחה וזוגיות

10/10/2021 | 14:44 | מאת: יוני

שלום, רציתי לשאול האם ישנה אפשרות לדעת נטייה מינית כאשר אין אפשרות לקיים יחסי מין[דתי]? ומה קורה כאשר אני מבולבל כיצד היית ממליץ לי לדעת?

שלום רב נטייה מינית מתבררת לפני קיום יחסים, נטייה מינית היא פונקציה של משיכה, באם אתה מרגיש משיכה למין הגברי הרי זו אמורה לתת אינדיקציה, יש מצבים בהם אנשים נמשכים לשני המינים ובסופו של דבר ניסיון החיים המשיכה והחוויה המינית מאפשרים גיבוש והחלטה על הנטייה

15/10/2021 | 00:11 | מאת: הומו בתול בארון

יוני שלום רב, אני לא חושב שיש צורך לקיים יחסי מין כדי להבין מהי הנטייה המינית של עצמנו. נטייה מינית זה רגש, זה יצר. גם אני כמוך מגיע מבית דתי (כיום אני חילוני), בן 30, ועד היום לא קיימתי יחסי מין בכלל... כן, בתול בגיל מאוחר מאד. ולמרות שלא היתה לי שום התנסות מינית וזוגית עד כה ברור לי שהנטייה המינית שלי היא הומוסקסואלית. השאלה מה מושך אותך יותר? גבר או אישה? מה מחרמן אותך יותר? גוף של גבר או גוף של אישה? מה מדליק אותך יותר? איבר מין גברי או איבר מין נשי? חזה גברי או חזה נשי? ישבן גברי או ישבן נשי? קול של גבר או קול של אישה? וכן הלאה וכן הלאה.... סממן חשוב שמעיד על עוררות מינית אצל גברים זה הזקפה שלהם. מה מעורר בך זקפה מהר יותר ובקלות רבה יותר? מחשבות על גברים או מחשבות על נשים? עם מי מתחשק לך יותר להתנשק? עם גבר או אישה? אם נניח אקט מיני מסויים עם גבר מדליק אותך, האם אותו אקט מיני עם אישה ידליק אותך גם כן? איזה מהמקרים ידליק אותך יותר? נניח שאתה חי בזוגיות עם אישה: האם אתה תרגיש שחסר לך גבר לצידך? ולהיפך: נניח שאתה חי בזוגיות עם גבר: האם אתה תרגיש שחסרה לך אישה לצידך? אתה יכול להעלות על הכתב את המחשבות והתהיות וההשוואות שלך, כך שיהיה לך קל יותר לעבד ולהבין את הרגשות שלך. אם אתה מתקשה לברר עם עצמך מה מושך אותך יותר, ומה מדליק אותך יותר מינית, ומה מסקרן אותך יותר מינית, ומה מחרמן אותך יותר, ומה חסר לך יותר, אז אתה יכול להתייעץ עם סקסולוג מוסמך (ראה באתר של ' איט"ם' ) ולהעזר בנקודת מבט חיצונית ומקצועית.

מנהל פורום משפחה וזוגיות