פער גילאים ביחסים..........

דיון מתוך פורום  משפחה וזוגיות

06/04/2017 | 00:40 | מאת: מורן

שלום, אני בת 34 הבן זוג שלי 55.. אנחנו רווקים.אני בחורה מאוד נאה תמיד יצאתי עם בני גילי ואף צעירים ממני הכרתי את בן זוגי המבוגר ממני בפער של 20 שנה ואני מרגישה שמצאתי את האחד הוא ממש החצי השני שלי ,אני רוצה להביא ילד לעולם איתו ומודאגת מאוד מגילו המבוגר ודי מתביישת שאני בזוגיות עם בחור שמבוגר ממני בכל כך הרבה שנים... מתביישת מאוד מה יגידו בחברה,לא הרבה יודעים על הקשר איתו חוץ ממשפחתי ומשפחתו וכמה חברים משותפים ..בסביבה הקרובה שלי איני מספרת על כך.. האם זוגיות כזו יכולה להצליח אם יש בסיס טוב אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני החשש העיקרי מה יגידו בחברה ומה ירגיש הילד שיבוא לעולם לאב שיחסית מבוגר האם לפרק את הקשר? אני לא יכולה לאורך זמן להחזיק קשר שבו אני מתביישת ממה יגידו עליי בחברה..ואני אובדת עצות

שלום לך פרדוקס גדול עולה מדברייך בין המצב שבחרת להיות בו לבין האהבה שכנראה קיימת ( רני כותב כנראה כי לא העדת והבנתי שקיימת אהבה למעט ההתניה שלך שבה את כותבת..."אם יש בסיס טוב ואנחנו אוהבים) אם באמת קיימת אהבה, לא צריכה להיות כל בעיה, לא מבין את נושא הבושה, אבל אם היינו מקיימים שיחה אפשר היה להבין לעומק ולהבהיר סוגיה זו. איני מבין את הפרדוקס בהתייחסותך למה חושבת הסביבה כל עוד זו בחירה שלך ולך טוב? אם טוב לך ואת אוהבת אז למה לפרק את הקשר? רק בגלל שאת חסרת ביטחון וחוששת מתגובה של הסביבה.... מה גורם לך להתבייש? באשר לילד.. ילד גדל למציאות שהוא מכיר, כל עוד הוא מקבל אהבה ותמיכה אין לו בעיה, לבטח לא בגיל הצעיר בהקשר הגיל. בעולם של היום בו תוחלת החיים ארוכה הדבר אינו מוזר ושיגרתי עצם המשפט האחרון בו את מגדירה את עצמך "אובדת עצות" מביא אותי להמלצה חמה שכדאי שלפני כל החלטה תבחרי איש מקצוע ליעוץ והבנה את הנידרש.

06/04/2017 | 21:15 | מאת: מורן

שלום ותודה על התגובה החשש העיקרי שאנשים ירימו גבה לאור פער הגילאים זה לא דבר רגיל ... יהיו רכילויות ..וכל מיני תהיות למה בחרתי אותו לאור הגיל שלו .. מאוד חוששת מעניין הרכילויות ולא יודעת למה זה מטריד אותי אם טוב לי עם בן זוגי... לא בדיוק חלמתי להכיר ולהתאהב בבן זוג שמבוגר ממני בהרבה שנים אבל זה המצב וזו המציאות איתה אני צריכה לחיות ולא פשוט לי..בקשר לילדים מסכימה שילד מסתגל לכל מיני מצבים וסך הכל בן זוגי יהיה אבא מדהים ,,השאלה מה יקרה כשהאהבה תעבור ואז ארגיש שמה אני עושה עם מישהו מבוגר ויש כל מיני פערים מבחינת חברים שלי צעירים שלו מבוגרים .. כל מיני התלבטויות שמציקות יחד עם זאת לא פשוט לי לעזוב אותו .

מנהל פורום משפחה וזוגיות