אני חייב לדעת מהי התופעה שיש לי כבר שנתיים.

דיון מתוך פורום  הפרעות שינה ונחירות

07/03/2015 | 11:48 | מאת: ערן

שלום הנני גבר בן 23 סובל המפרעות שינה 4 שנים (שום טיפול לא צלח ) שנתיים האחרונות אני סובל מתופעה אם בעבר היו לי תופעות של קושי בהירדמות כיום יש תופעה שהיא... אני נרדם וישר חולם בהקיץ ומתעורר - שזה 10 דק' שוב פעם נרדם ושוב חולם בהקיץ שזה -10 דקות בערך וככה כל הלילה נרדם וחולם נמתעורר נרדם וישר חולם ומתעורר . מבחינת שלבי שינה כאילו משלב 1 אני קופץ לחלום ומתעורר אחריי כמה דק'. למה זה קורה ?

לקריאה נוספת והעמקה

בשנת הלילה הרגילה כולנו חולמים. בד"כ איננו מתעוררים מתוך שנת החלום ולכן איננו זוכרם את החלום. לעיתים ההתעוררות הטבעית בבוקר הנה מתוך שנת החלום ואז החלום חודר אל תוך ההכרה ומותיר זיכרון שברוב המקרים נעלם לאחר זמן קצר. במצבים מסוימים נגרמת חלימה מרובה. מדובר בתוםפעה שיכולה לנבוע מריבוי שנת חלום או מריבוי יקיצות בתוך שנת החלום. קיימות סיבות שונות לתופעה חלקן תלויות במחלות רקע או בתרופות שונות ואחרות נובעות ממצבים פיזיולוגיים שונים. הברור והטיפול מצריכים ראשית ביצוע בדיקת שינה מלאה. הבדיקות המלאות כוללות רישום גלי מוח ומבוצעות במכון השינה (ולא בבית כפי שמבוצעות בדיקות חלקיות).

09/03/2015 | 14:32 | מאת: ערן

ערכתי 3 סדיקות במעבדות שינה(איכות שינה 30% ישנתי שעה וחצי עם אין ספור יקיצות מתוך 8 וחצי שעות בשינה) ועדיין לא הצליחו לטפל בי .. המצב הולך ומחמיר הייתי אצל מיטב ברופאים ,פסיכיאטרים ועוד . כדורים לא משפיעים עליי בכלל . ושוב אין לי שינה עמוקה . איך שאני נרדם אני ישר חולם בהקיץ ומתעורר ...אני פיתחתי מן בעית עירנות יתר . אני בסכנת חיים לפי דבריהם של הרופאים .

מנהל פורום הפרעות שינה ונחירות