פטרת ציפורן חודרנית ועקירת הציפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ב-20.8.2013 עברתי פרוצדורה להוצאת ציפורן חודרנית בבוהן שמאל שברגלי,הציפורן עצמה היתה בטיפול בבעיה של פטרת ובנוסף החלק החודרני של הציפורן היה בעל זיהום וטופל באנטיביוטיקה פעמיים.כיומיים לאחר פרוצדורה זו התגלה שהבוהן מודלקת ומקור הזיהום היה הציפורן עצמה ,לכן הכירורג במיון החליט שיש לעקור אותה.מאז עבר חודשיים וכיום הבוהן אינה זקוקה לחבישות,אנטיביוטיקה,פולידין.אך אני מטפלת באמבטיית מים עם סודה לשתייה.הציפורן מתחילה להראות סימני צמיחה אך סביבת הבוהן עדיין בצבע אדמדם וחלקים בצבע חום בהיר,בנוסף אני חשה בכאבים בעור העוטף את אזור הציפורן,לא באזור העקירה עצמו.שאלתי היא: האם זוהי צורת ההחלמה של עקירת ציפורן ,מהו משך זמן גדילת ציפורן חדשה ,האם הצבע/הכאב אמור להתריע על משהו ?אגב חשוב לי לציין שאני ידועה כבעלת factor 5 נטייה לקרישיות יתר. אשמח לשמוע את תגובתך.
הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך הינו שאודם וכאב הינם סימנים הכרחיים לדלקת קשה להעריך חומרת הדלקת וטיבה על סמך התיאור שלך. ממליץ לפנות לרופא עור