TERBINAFINE
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 70 וקיבלתי את התרופה הזאת, לאחר שנים רבות של בעיות בציפורניים וכל מיני טיפולים כולל לייזר שלא הצליח. הרופאת עור נתנה לי את המרשם לתרופה זאת. אני מאוד חוששת. אני רוצה לדעת מה התופעות לוואי ואיך אפשר לעזור לזה כי נאמר לי שהתרופה פוגעת בכבד? מה עוד ניתן לדעת על התרופה הזאת. תודה רבה,
לאחר בדיקות דם, יצא RBC - 3.93 HB - 11.3 HCT - 34.50 כיוון שהערכים נמוכים, האם זה יכול להשפיע / להפריע לתרופה? תודה
צריך לבדוק גם ת כבד במיהד ותקינות ניתן להתחיל בגדול טיפול תחת ניטור הבדיקות הנ"ל מאפשר מתן הטיפול בלי תופעות לואי בלתי הפיכות