סדק בציפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שלוש שנים נפל לי על כף הרגל חפץ כבד ומאז הציפורן בבוהן צומחת לי עם סדק אופקי. בכל פעם שהסדק מגיע למעלה לקצה, נוצר מהשורש סדק חדש.הייתי אצל רופאת עור שאמרה לי שזו לא פטרייה ושזה יצמח.היא אמרה לי לא לנעול נעליים לוחצות ונתנה לי משחה שצריך למרוח על הציפורן ולשייף איפה שהסדק.עשיתי את זה וזה הקל קצת על הציפורן שנראתה יותר טוב, אבל עכשיו זה שוב גדל מחדש עם סדק.האם מישהו יודע להגיד לי למה זה לא עובר?
יתכן ומודבר ב- BOWES LINE כתוצאה מחבלה ואז זה באמת אמור להתרפא ספונטאנית או לחלופין פטריה ואז צריל לקחת משטח לברר ולטפל בהצאם