אודם ונפיחות בבוהן עם פטרת צפורניים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פטרת שהוגדרה על ידי רופא כשטחית עג דיין בציפורן הבוהן מטופלת בלוסיל מזה כשבועיים .מאתמול נוצרה בבוהן נפיחות ואודם. האם יש לתת טיפול אנטיביוטי או אנטי פטרייתי ? מבקש תשובת רופא.
לד'ר זיאד, מסביב לפטרת טריה שהוגדרה "שטחית" בציפורן בוהן , נוצר אודם ונפיחות בבוהן . האם לטפל באנטיביוטיקה (כדורים,משחה) או במשחה אנטי פטרייתית .
קרוב לודאי שמדובר בבפרוניכיה- דלקת מסביב לציפורן- שלושת הגורמים לפרוניכיה: פטרת, חידקעם וגיורי חיצוני ניתן לנסות טיפול חיצוני בציקלדורם C במידה ואין שיפור לעבוד לטיפול בכדורים