השיטה המומלצת ללקיחת איטרנול
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פטרייה בכל ציפורני הרגליים ברמה די קשה. הרופא רשם לי איטרנול והבנתי שיש 2 שיטות ללקיחת איטרנול- האחת- כדור אחד כל יום והשנייה 2 כדורים בבוקר ו2 בערב למשך שבוע והפסקה של 3 שבועות. אני רוצה לדעת מהי השיטה המועדפת מבחינה בריאותית ובטיחותית. אציין שלקחתי כבר כדורים לפטרת בעבר ואח"כ פחדתי שזה מה שגרם לי לעצירות שהייתה לי תקופה ארוכה. אשמח אז לדעת מה השיטה המועדפת. תודה רבה!
שתיהם שיטות מקובלות אני מעדיף שיטית ה- PULSE : שבוע מכל חודש