פטרייה בבוהן ובזרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי פטריה המון זמן בבוהן ובזרת, לפני כחודשיים וחצי התחלתי בטיפול בלק לסורל. לאחר חודש טיפול בלק חל שיפור משמעותי במראה הציפורן. ועכשיו שוב המצב נראה ממש לא טוב אף על פי שאני ממשיכה בטיפול מדי שבוע. (לפי ההוראות). מה אתה מציע לי לעשות? האם להמשיך בטיפול עם הלק או שמא להחליף טיפול? התור לרופא שלי נקבע לעוד חודש...האם להמתין? תודה מראש שירה
הטיפול בלוציריל הינו מינימום כחצי שנה
בפייס https://www.facebook.com/photo.php?fbid=200117510138758&set=a.145056518978191.34952.112730528877457&type=1&theater