שאלה

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

05/05/2013 | 13:38 | מאת: אורית

שלום, אני בת 30, בריאה,סובלת מפטריות בציפורניי הרגליים ויש לי שתי שאלות: 1.האם פטריות בציפורניי הרגליים זה נורמלי ושכיח בקרב אנשים צעירים ובריאים? 2. האם כתמים לבנים על הציפורניים הם בהכרח פטרייה או שיכול להיות משהו אחר. תודה

05/05/2013 | 14:09 | מאת: יוסף רחמים

אורית , הכן זה טבעי , ייתכן ונדבקת , לעיתים לחץ נפשי או תזונה. הטיפול קל מהיר ופשוט שימוש בשמן מיוחד . סימנים לבנים מעידים על עודף חלבון תפקוד מערכת חיסון לעיתים כתוצאה מעומס על טחול או כבד. אשמח לסייע לך, יוסף רחמים מטפל בכיר 057-7738220

מנהלי פורום פטרת הציפורניים