שאלה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30, בריאה,סובלת מפטריות בציפורניי הרגליים ויש לי שתי שאלות: 1.האם פטריות בציפורניי הרגליים זה נורמלי ושכיח בקרב אנשים צעירים ובריאים? 2. האם כתמים לבנים על הציפורניים הם בהכרח פטרייה או שיכול להיות משהו אחר. תודה
אורית , הכן זה טבעי , ייתכן ונדבקת , לעיתים לחץ נפשי או תזונה. הטיפול קל מהיר ופשוט שימוש בשמן מיוחד . סימנים לבנים מעידים על עודף חלבון תפקוד מערכת חיסון לעיתים כתוצאה מעומס על טחול או כבד. אשמח לסייע לך, יוסף רחמים מטפל בכיר 057-7738220