ציפורן צהובה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי לפני כמה שבועות אצל פדיקוריסטית, היא מרחה לי לק אדום. היום הורדתי את הלק, והצבע של הציפורן בבוהן שמאל הוא צהוב! ניסיתי להוריד אותו, חשבתי שזה חלק מהלק, אבל זה בפירוש חלק מהציפורן. הסתכלתי קרוב יותר וראיתי שיש גם נקודות לבנות קטנות על חלק מהציפורניים (כולל בציפורן הצהובה). מה זה יכול להיות?? יש לציין כי אין שום כאבים או תופעות אחרות פרט לצבע ולנקודות. תודה על העזרה!
טל שלום, כנראה התפתחה לך פטרייה , אל חשש שמן טיפולי יפתור אותך מזה תוך 3 שבועות , לשמור על היגיינה ידיים ורגלים. אשמח לסייע לך, יוסף רחמים מטפל בכיר 057-7738220