ציפורן צהובה

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

04/05/2013 | 12:59 | מאת: טל

הייתי לפני כמה שבועות אצל פדיקוריסטית, היא מרחה לי לק אדום. היום הורדתי את הלק, והצבע של הציפורן בבוהן שמאל הוא צהוב! ניסיתי להוריד אותו, חשבתי שזה חלק מהלק, אבל זה בפירוש חלק מהציפורן. הסתכלתי קרוב יותר וראיתי שיש גם נקודות לבנות קטנות על חלק מהציפורניים (כולל בציפורן הצהובה). מה זה יכול להיות?? יש לציין כי אין שום כאבים או תופעות אחרות פרט לצבע ולנקודות. תודה על העזרה!

05/05/2013 | 14:12 | מאת: יוסף רחמים

טל שלום, כנראה התפתחה לך פטרייה , אל חשש שמן טיפולי יפתור אותך מזה תוך 3 שבועות , לשמור על היגיינה ידיים ורגלים. אשמח לסייע לך, יוסף רחמים מטפל בכיר 057-7738220

מנהלי פורום פטרת הציפורניים