רגליים אדומות

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

29/04/2013 | 09:30 | מאת: שון

אני בן 41. יש לי רגליים אדומות. כל כף הרגל ובמעלה השוק עוד כ15 ס"מ. אלה לא רגליים סוכרתיות. רמת הסוכר בדם שלי 85. יש לי פטרת פעילה מאז הצבא. בין האצבעות ומתחת לרגל.כל משחות הפלא לא עזרו. האם ייתכן שזהו סיבוך של הפטרת? מה זה יכול להיות?

02/05/2013 | 10:45 | מאת: יוסף רחמים

שון שלום, אכן זה נראה כך לפי תיאורך נוצרו חסמים וקושי מעבר דם מהרגליים כלפי הגוף כחלק ממחזור הדם הכללי . רק לאבחון אבחון מסודר נדע זאת **באם אבחון זה נכון!!! הטיפולים המוצעים : דיקור, תזונה, טיפול בצמחי מרפא ושנים בשילוב קנזיוטייפינג יוסף רחמים PHD מטפל בכיר ברפואה אינטגרטיבית 057-7738220

מנהלי פורום פטרת הציפורניים