רגליים אדומות
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 41. יש לי רגליים אדומות. כל כף הרגל ובמעלה השוק עוד כ15 ס"מ. אלה לא רגליים סוכרתיות. רמת הסוכר בדם שלי 85. יש לי פטרת פעילה מאז הצבא. בין האצבעות ומתחת לרגל.כל משחות הפלא לא עזרו. האם ייתכן שזהו סיבוך של הפטרת? מה זה יכול להיות?
שון שלום, אכן זה נראה כך לפי תיאורך נוצרו חסמים וקושי מעבר דם מהרגליים כלפי הגוף כחלק ממחזור הדם הכללי . רק לאבחון אבחון מסודר נדע זאת **באם אבחון זה נכון!!! הטיפולים המוצעים : דיקור, תזונה, טיפול בצמחי מרפא ושנים בשילוב קנזיוטייפינג יוסף רחמים PHD מטפל בכיר ברפואה אינטגרטיבית 057-7738220