כאבים בגלל פטריה בציפורן

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

26/04/2013 | 07:11 | מאת: ורדית

האם כאשר יש פטריה בציפורן יתכן שיהיו כאבים אולי בעצמות (אין לי מושג בדיוק מאיפה באים הכאבים) בנקודות שונות בגוף כולל פנים מצח וראש ?

לקריאה נוספת והעמקה

אין קשר

02/05/2013 | 10:40 | מאת: יוסף רחמים

ורדית , הרפואה הקובנציונאלית אינה מסתכלת על הכאבים כמקור השייך לפטרת, ברפואה המזרחית אינטגרטיבית ישנם מצבים שהפטריה משפיעה על השרירים ולעיתים גורמת להתכווצות או לפירוק חומרים. מאידך , לעיתים ה איתות לתהליך אחר המתפתח בגופך. דרוש אבחון מסודר לשלול מספר אפשרויות הייתי מציע לך לבצע בדיקת נשיפה לשלילית הליקובקטר שגם הוא מפתח כאבים מתחת לסרעפת . מוזמנת להתייעץ עימי יוסף רחמים PHD מטפל בכיר ברפואה אינטגרטיבית 057-7738220

מנהלי פורום פטרת הציפורניים