פטרת הצפורניים

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

10/04/2013 | 13:46 | מאת: מיכל

יש לי פטריות בבהונות הרגליים כבר שנים רבות, טיפול תרופתי - כדורים לא חיסל אותם. האם טיפול בלייזר יכול להיות יעיל?? במכונים מבטיחים ריפוי בטיפול או שניים ולמעשה אין לדעת רק לאחר חצי שנה כאשר הצפורן צומחת. מהי המלצתך.

לקריאה נוספת והעמקה
15/04/2013 | 14:50 | מאת: יוסף רחמים

מיכל שלום, לידיעתך טיפול לייזר מסיר שכבת ציפורן קוסמטית בלבד אבל הפטרת ממשיכה להתקיים. שמן יעיל אפקטיבי ומהיר , לעיתים צריך גם שילוב תזונתי. לעיתים צריך לבצע גם בדיקת נשיפה לוודא שמקור הפטרת אינו במעיים - אם התשובה חיובית אזי הטיפול שונה לחלוטין. בברכת רפואה שלמה אשמח לסייע לך ניסיון ומומחיות בתחום, יוסף רחמים PHD מטפל בכיר 057-7738220

הטיפול הכי יעיל בד"כ הינו כדורים, צריך לעשות משטחים וברר סוג הפטריה ובהתאם לבחור הסוג של הכדור באשר לייזר אין מספיק מידע מהימן בספרות הרפואית העצמאים שלא קשרוה לחברות הלייזר

מנהלי פורום פטרת הציפורניים