לד"ר זיאד חמאיסי. לגבי פטריות בצפורניים והריו

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

17/03/2013 | 11:51 | מאת: שימרית

שלום רב, ברצוני לשאול שאלה (אולי טיפשית..). רציתי לדעת האם זה בסדר להיות בהריון בזמן שיש פטרייה בציפורניי הרגליים. כלומר, האם זה זיהום מקומי או 'זורם' בגוף והאם זה יכול לגרום נזק כלשהו ובכלל האם זה תקין? בנוסף, קבלתי תגובות בפורומים לגבי קנדידה בקיבה.הרי קנדידה בקיבה יש להרבה נשים ומה הקשר בינה להריון או לפטריות בציפורניים.... תודה רבה, שימרית

לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2013 | 08:27 | מאת: יוסף רחמים

שימרית, באם מקור הפטרת אינו ממשפחת הקנדידות שמקורו בקיבה אין בעייה. את יכולה ולטפל בשמנים והפטרת תעילם , בהריון פטרת מקורה בלחץ של הגוף מתהליך החיובי של ההריון. שיהיה לך בשעה טובה, יוסף רחמים מטפל בכיר

אין קשר בין קנדידה בכיבה לפטרת ציפורניים

מנהלי פורום פטרת הציפורניים