טיפול בפטרת ציפורנים באקונומיקה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באחת הרגלים יש לי פטרת ציפורנים על כל האצבעות . לפני כמה ימים התחלתי לטפל באקונומיקה בציפורניים כשאני מורחת את הציפורניים באמצעות טבילת מנקה אזנים באקונומיקה ואח"כ על הציפורן . אחרי 3 ימים אני רואה שהציפורניים הצהיבו . האם להמשיך בטיפול ? מה זה אומר על הציפורן בשלב הזה ? האם צריך מידי פעם לשייף את החלק העליון של הציפורן ? אני לא רוצה לקחת כדורים בכל מקרה (לפני מספר שנים הייתי אצל רופאת עור שאמרה שצריך כדור מסויים חצי שנה) בכל מקרה אין לי כוונה לקחת כדור במשך חצי שנה כדי לטפל בציפורן . תודה מראש .
שלום, הפסיקי עם אקונומיקה תגרמי לעצמך נזק ויותר מכך שאת שאופת את האדים לריאות וגם זה לא בריא. יש תכשירים יעילים אפקטיבים ובמחיר סביר . יוסף רחמים מטפל בכיר
אם את לא מתכוונת לטפל בכדורים , אז הייתי ממליץ על אחד הטיפולים המקומיים המקובלים ולא אקונומיקה , ניתן לפנות לרופא עור