ציפורן עקומה נראת לא טוב
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לפני 20 שנה עברתי ניתוח להוצאת ציפורן חודרנית מסיבה לא ידוע נפגע השורש של הציפורן ומאז התחילה להיות עבה ומגעילה, אני מחפשת פיתרונות שתראה כמו שצריך .מאז עקרו לי אותה אולי 10 פעמים טיפלתי בפטריה במשחות , אך לצערי הצורה שלה לא משתנה. אני כבר לא יודעת למי לפנות. מתחננת לעזרה . תודה
היי אני אשמח מאוד לקבל פיתרון לציפורן שגודלת בצורה עקומה ואם זה אפשרי בכלל...? הייתי אצל רופא עור והוא אמר לי שזה פיגמטנצייה של הציפורן מה ביכולתי לעשות בבקשה מחפש עזרה בנרות!!! זה מפריעה לי אסטתי.. תודה חג שמח