טיפול בפטרת הציפורניים בלייזר- שאלה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קיימים היום מספר מכונים שמטפלים בלייזר/IPL בפטרת ואני כבר מבולבל מכולם: - קודם כל כולם טוענים שהם הראשונים בארץ - הרוב מטפלים בטכנולוגית הבזקי אור (IPL)אבל קוראים לזה לייזר, ויש אחד או שתיים שמטפל בלייזר. -רובם לא נראים באמת מקצועיים... רציתי לדעת: 1. מה ההבדל ביו לייזר ל-IPL ומה עדיף מבין שיניהם? 2. למישהו יש ניסיון מוצלח אם אי אילו מהמכונים ויכול להמליץ לי? תודה מראש
הטיפול בלייזר/IPL בפטרת מהווה אלטרנטיבה ראויה למי שנכשל בטיפול מקומי או ססטמי.לאחרונה אושרו ע"י ה- FDA האמריקאי ,מכשירי לייזר לטיפול בפטרת צפרניים. מכשירים אילו באורכי גל של 1064 ננומטר...מבהירים צפרניים ומרפאים מפטרת (סיכויי החלמה של עד 80% ולעיתים יותר). כמו כל הטיפולים, אין אפשרות למנוע חזרה של הזיהום הפיטריתי.לכן, יש צורך לחזור על הטיפול 1-3 פעמים בשנה ..... גם שימוש ב-IPL יעיל.....יש על כך דיווחים..... מומלץ הטיפול הפוטודינמי כאופציה המועדפת