לוסריל; שיוף ומשך הטיפול
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום לאחר שנים רבות עם פטרת ברוב אצבעות הרגליים, טופלתי בהצלחה בלמיסיל. לקראת סיום הטיפול, רופא המשפחה המליץ לי לשלב לוסריל. בהוראות רשום שלפני השימוש הראשון [בלבד?] צריך לשייף את הציפורן. שאלות: 1. מה מטרת שיוף הציפורן? והאם ציפורן בריאה יחסית ושלימה צריכה גם כן שיוף? [וכן, מה מידת השיוף? עד לבשר? או רק חיספוס כמו שעושים לפאצ' באופניים?]. 2. מכיוון שמדווח על כך שפטרת הציפורן חוזרת [או כמו שאמר לי אחד הרופאים; "הפטרייה נמצאת שם גם אם כרגע לא רואים אותה"....], האם מומלץ ואפשרי להמשיך למרוח את הלק באופן קבוע, תמיד? בינתיים אני מיישם אחת לשבוע. [אגב, הבנתי שא"א לדעת עדיין איך הלק משפיע שכן החומר של הלמיסיל עדיין נמצא שם ברקמת הציפורן.]
צריך לשייף הציפורן לפני כל טיפול,את השיוף צריך להיות עדין, ורק ורק על ציפורן חולה ולא בראיה! חשוב לציין שאחרי הפסקת הלמיסיל הפומי השיפור ימשך גם כחצי שנה לאחר הפסקה, היות והחומר שוקע בקרטין של הציפורן
צריך לשייף הציפורן לפני כל טיפול,את השיוף צריך להיות עדין, ורק ורק על ציפורן חולה ולא בראיה! חשוב לציין שאחרי הפסקת הלמיסיל הפומי השיפור ימשך גם כחצי שנה לאחר הפסקה, היות והחומר שוקע בקרטין של הציפורן