פטרייה בציפורניים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני להתחיל לקחת כדורים נגד פטרת הציפורניים. בתקופה זו אני נמצאת בטיפולי שיניים שלאחריהם הרופא נותן לי אנטיביוטיקה. השאלה שלי היא האם מותר לקחת אנטיביוטיקה באותו זמן של נטילת הכדורים נגד הפטרייה? האם אין התנגשות בין התרופות? שאלה נוספת - כמה זמן בערך מביצוע הבדיקה אפשר כבר להתחיל לקחת את הכדורים? האם לוקח הרבה זמן לקבלת התוצאות? אודה לתשובתכם. מורן
לרוב אין אנטרקרציה בין אנטיביטקיה מקבוצת הפניצילינים לבין למיסיל, אך בכל מקרה של הוספת תרופה הרופא המטפל חייב לבדוק זאת בכל מקרה הטיפול הינו בין 3-4 חודשים
תודה רבה על התשובה, אני אוודא עם הרופא לפני שאתחיל עם הכדורים. יום טוב!