פטרייה וכאבים בציפורן הבוהן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני סובלת מפטרייה קשה בבוהן. הציפורן שחורה והשבוע קיבלתי מכה מהיתקלות קלה והכאבים היו כאבי תופת ובתוספת דימום אני לא יכולה לנעול נעל סגורה ושוקלת אולי כדאי להוריד אותה אצל מומחה לכף רגל אני מטופלת בלק שמורחים פעם בשבוע ולא נראה שעוזר מאוד מה אתם ממליצים להמשיך בטיפול או להיפטר מהציפורן ולהתחיל מחדש רק מקווה שלא תצמח עם פטרייה חדשה!!
יש לשקול להסיר את הצפורן ובמקביל ליטול טיפול בכדורים אנטי פטרייתי על מנת שתצמח ציפורן בריאה. אנא פני לרופא העור שלך.