פטרת תוצאות
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר יש לי פטריות על כל הציפורניים בצעתי טיפול בלייזר וטיפות ולאחר ביצעתי תרבית כמובן שהיא יצאה חיובית לאחר מכן הכנסתי את הרגל לאיזה חומר שהמכון הציע ולאחר חודש ביצעתי שוב תרבית והתוצאה היתה פטריה לא פתוגנית מה זה אומר לפי המכון כמובן הם טוענים שהפטריה של הציפורניים עברה וזה פטריה שלא קשורה לטיפול שלהם למרות שהציפורניים נראים בדיוק כמו בהתחלה צהובות עבות
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול בלייזר מטפל בפטרת השטחית בלבד, לכן יתכן מצב שבו המשטח שלילי כי הוא נלקח מהחלק השטחי ומצב הצפורנים לא משתפר