פיטריה בציפורון של הרגל.
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מפיטריה ברגל במשך 5 שנים. התחלתי טיפול ב-trebinafine במשך 60 יום. בשבוע האחרון,חולשה חזקה והרגשה מאוד לא טובה. רציתי לדעת האם יש קשר בין נטילת התרופה להרגשה? והאם לעצור את הטיפול? חשוב לציין,כי ביצעתי בדיקות דם לפני שבועיים והכל תקין. מה דעתכם? כדאי לעבור לטיפול בלייזר? אשמח לתגובה מהירה ע"מ לדעת האם לעצור את הטיפול. תודה רבה לכם, אורלי.
שלום אורלי ככל הנראה אין קשר בין התרופה להרגשת החולשה. בכל מקרה כדאי לפנות לרופא המטפל לבדיקה. בברכה