ציפורן שנפלה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת השנתיים מטופלת מזה שבועיים על ידי לוסריל. כעת נפלה לה ציפורן אחת האם להמשיך עם הטיפול או שיש טיפול שונה?
הי רוני מדוע היא מטופלת בלוסריל?
זו התרופה שרשמה לה רופת עור. במקביל נשלחה תרבית מהציפורנים לבדיקה ויהיו תשובות עוד כשבוע. איך מטפלים כרגע בעור שהתגלה מתחת לציפורן שנשרה ?
טרם קיבלתי תשובה. מה עלי לעשות עם האצבעות החשופות שנותרו לאחר נפילת הציפורניים. האם ממשיכים לטפל בלוסריל ? או שמעתה תגדל רק ציפורן בריאה ?