פטרית קנדידה בציפורן היד

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

16/06/2012 | 21:51 | מאת: רונית

לאחר בדיקת פטריה בציפורן אצבע ביד אובחנה פטרית קנדידה ,מה אפשר לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
17/06/2012 | 14:55 | מאת: אייל

היי רונית עצה שלי, לכי לאתי נחשון. הייתה לי את אותה הבעיה ואתי המליצה לי על טיפול מדהים שעזר לי. פשוט חפשי בגוגל ד"ר אתי נחשון או שתכנסי לאתר שלה biocare.co.il שיהיה רק בריאות

17/06/2012 | 18:59 | מאת: ד"ר מיכל סלומון

שלום רונית יש לחזור על הבדיקה לפטרת מפני שפעמים רבות צמיחה של קנדידה לא גורמת לשנויים בצפורניים. באם יש צמיחה של קנדידה 3 פעמים ברציפות ניתן להתאים טיפול תרופתי .

מנהלי פורום פטרת הציפורניים