פטרת בצפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 49 סובלת מאז ומתמיד בפטרת בציפורן,כמובן אחרי אין סוף של תרופות ממשחות למינהם ועד כדורים,ללא הטבה,בחודש האחרון ,התחלתי לטפטף כל לילה אוקונומיקה,הציפורן לאט לאט נשברת,כלומר חצויה ל2,האם זה בסדר?האם להמשיך?האם יש שיטה חדשה או טיפול כל שהוא מתחדש?חוץ מלייזר??
ציפי תקשיבי. אני בת 50+ אחרי שסבלתי יותר מ30 שנה מפטרת בשתי הבהונות וניסיתי כל מיני לקים ותרופות. התחלתי לשים חומר נוזלי שקניתי בסופר פארם. הנוזל נקרא "nיקרו קליר",ללא מרשם רופא, עולה בסביבות המאה ש"ח . אחרי שנה שלמה (אין קיצורי דרך) של טפטוף בוקר ולילה ,הפיטריה הלכה ונעלמה. היום הבהונות נקיות ואני חוגגת עם סנדלים ללא בושה.פשוט התמדה והתמדה ואסור לשים כל סוג של לק משום שהלק אוטם את הציפורן ומהווה חממה נהדרת לפטריה. בהצלחה והרבה סבלנות.
תיקון- החומר נקרא "מיקרו-קליר"
תחבושתעם חומץ בליילה במשך 3 שבועות והציפורן מתרככת ונופלת .
אז מה קורה אחרי שהיא נופלת? זה נשמע קצת מוזר... אשמח לעוד מידע
אבקש תגובה של הד"ר תודה
אני משתמשת בקיור טיפות טבעיות.
אחרי שניסיתי אינספור חומרים הטיפול היחידי שעזר לי היה קיור טיפות טבעיות שרכשתי אצל הפדיקוריסטית שלי.. מומלץ בחום!