ציפורן בבוהן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבוהן רגל ימין יש לי שליש ציפורן עם כתם צהבהב- עם פס בהיר וציפורן מעט מעובה. יש לציין שאני הולכת עם ציפורן מכוסה בלק כבר כמה שנים (מורידה את הלק הישן ומיד מחליפה) האם זו פטריה? מה ניתן לעשות במצב כזה? האם הלק גרם לזה?
ייתכן מאוד ואכן מדובר בפטרייה. לק לא גורם לפטרת, אך לעתים הפטרת מתלבשת על ציפורן שעברה חהלות, כדוגמת מוניקור חוזר או שפשוף חוזר בזמן הסרת הלק.
תודה רבה על תשובתך, מה אני יכולה לעשות על מנת להוריד את הפיטריה?