ציפורניים ברגליים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לוקח איטרנול והמסתי 2 ציפורניים עם אגיספור אוניקוסט היום בפעם הראשונה מאז שהציפורניים נשרו הלכתי בלי פלסטרים על האצבעות בנעליים כשהגעתי הביתה ראיתי שכל מיטת הציפורן מלאה דם האם להמשיך באגיספור אוניקוסט על הפגיעה? האם גרמתי לפגיעה בלתי הפיכה במיטת הציפורן? תודה רבה דוקטור!
אינני חושב שהספקת לגרום לפגיעה בלתי הפיכה לאחר יממה אחת. וברור לך שאין מקום להמשך הטיפול הממיס בשלב הזה. למרוח לחות מקומית ולפנות למומחה שרשם לך הטיפול כדי שיבדוק ויחליט על הצורך בהמשך הטיפול.