פטרת ציפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחרונה ראיתי שפורסמה מודעה אודות משחה חדשנית לפטרת הציפורן משחה שמורחים אותה פעם ביום והפטריה נגמרת תוך חודש. 1)רציתי לשאול אם זה הגיוני ונכון. ואם יש לכם קליינט שניסה את המשחה- וזה חיסל לגמרי את הפטריה 2)האם אכן לקח לו חודש טיפול 3)האם אישה מניקה יכולה להשתמש במשחה הזו. אני רוצה לציין שהיום אני משתמשת במשחות הישנות שלכם. שזה משחת ערב ומשחת בוקר ולוקח בסביבות שנה עד שזה נרפא לחלוטין. בנוסף רכשתי אצלכם את הטיפות פטר N בשביל לחסל לגמרי את הפטריה כדי שזה לא יחזור שוב בנוסף, האם בשימוש במשחה החדשה יש צורך גם בטיפות? אודה לתגובתכם אגב, אולי לא הבהרתי לאיזה משחה התכוונתי. כוונתי למשחה החדשה של מעבדות ביו ליין. נקראת I.P.M
לא ידוע לי על איזה תרופה מדובר ולכן אין לי כל דעה לגביה.