צריבה במתן שתן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מטופלת מזה כחודש בכדורי טרבינפין.לפני כיומיים חשתי צריבה במתן שתן ובו זמנית הרגשתי שאני צריכה לשירותים כל 5 דקות.אחרי שעתיים שכיחות מתן השתן ירדה.(הפסקתי את הכדורים ) שאלתי, האם זאת השפעה של הכדורים, האם יש להמשיך או שאלו תופעות לוואי?ומה ניתן לעשות אם צריך להפסיק את כדורים? בתודה.
לקריאה נוספת והעמקה
את מתארת דלקת בדרכי השתן שאיננה תופעת לואי של הטיפול שלך. אם הרופא המטפל ירשום לך טיפול אנטביוטי כדי לטפל בדלקת בדרכי השתן, ניתן להפסיק את הטיפול באופן זמני. אף על פי שאין כל בעיה להמשיך בטיפול האנטי פטרתי, אך תמיד עדיף לקחת הטיפול על בסיס רצוף.