כאב בבהונות
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מטופל בפטרת ציפורניים כ 4 חודשים. יש לי פטריה בשתי הבהונות של כפות הרגליים. מאז הטיפול שאני מקבל (הכדורים שמצריכים בדיקת תפקודי כבד) יש לי כאבים בקצות הבהונות והעור שבבהונות הרגליים נהיה קשה. האם יש קרש בין הטיפול לקושי שנוצר בבהונות הרגליים,ואם כן מה מומלת לעשות? תודה
לעתים בעת הטיפול בכדורים נגד פטרת, הצמיחה של הציפורניים החדשות גורמות ללחץ על העור שמסביב וגורמות להתקשות מקומית. למעט לחות מקומית אינני רואה צורך בשימוש בטיפול כלשהו.